Çevremizde
alışveriş merkezlerinde hava limanlarında çeşitli kurumlarda yavaş yavaş daha
fazla görmeye başladığımız bu dilek istek ve öneri kutuları sosyal çevrenin her
alanına ne yazık ki yeteri kadar dağılmasa da eskiye nazaran arasıra da
olsa görmek sevindirici bir durum
benim için peki bu kutular düz mantık amacı belli olsa da biz bu kutuları
kullanmada yeteri kadar bilinçli miyiz?
İnsanların
olumlu ya da olumsuz karşılaştıkları durumları kurumların işletmelerin
yönetimiyle doğrudan iletişim içerisine geçmeleri zor olduğu için bu dilek öneri kutuları imdadımıza yetişiyor ve derdimizi sıkıntımızı ve memnuniyetimizi
rahatlıkla bildiridiyoruz, peki bunu yaparken ne kadar bilinçliyiz kendimizi
sorgulayalım gittiğimiz yerde iyi bir hizmet göremediğimiz zaman hemen alıyoruz
kağıdı kalemi elimize veya geçiyoruz bilgisayarın karşısına hemen şikayetimizi
dile getiriyoruz bu çok güzel bir şey elbetteki bildireceğiz ama bir yerden de
iyi bir hizmet gördüğümüzde kaçta kaçımız Teşekkür ederim yaptığınız
hizmetten ötürü diyorsunuz? Hiçbiriniz değil mi. Beşeri
faktörlerin olduğu yerde elbette hata da olur ekstra fazla hizmette insanlar
robot olmadığından davranışlarını tek düze indirgeyemezler elbette olumlu
veya olumsuz farklılıklar gösterecektir. Tutupta haksızlığa uğradığınızda
gerçekten şikayet etmeyin demiyorum ama şikayet kutusuna gitmeden önce şikayet
edeceğimiz konuyu iyi ve sağlıklı bir şekilde çözümleyelim ve empati kuralım
bunun sonucunda yinede haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız elbette şikayet
edin ama şöyle de bir şey var karşımızdaki kişiden gerçekten olumlu bir yaklaşım gördüğünüzde de o kişi kurum, işletme hakkında da olumlu bir
kaç satır yazı yazmayı da öğrenelim lütfen, çalışanın görevi elbette yapacak
bunun için para alıyor zaten gibi mantıkla yaklaşırsak olumlu hizmetlerin
devamlılığını teşvikini azaltacaksınız.
Gelişen
toplumumuzda insanları ödüllendirmeyi teşekkür etmeyi en azından sağol demeyi
kendimize bir erdem olarak görelim iki satır yazıyla ne elimiz aşınır nede
dilimiz, bunları düşünelim ve buna göre hareket edelim o zaman göreceksiniz ki
olumsuz olarak daha önce şikayet ettiğiniz şeylerin bu gibi teşekkürler
sonucunda nasılda azalıyor.
Pleksi Bağış Kutusu
Dilek ve Öneri Kutusu
Dilek Şikayet Kutusu
Anket Kutusu
Tip Box
Ayaklı Pleksi kutular v.s.
Tabela Trend
0532 361 69 45
info@tabelatrend.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder