18 Kasım 2013 Pazartesi

Adım Adım Ahşap Tabela Yapıyoruz-3

Merhaba Ahşap tabelamızı yapmaya kaldığımız yerden devam ediyoruz. 
     Kağıda çizerek kesmiş olduğumuz kalp figürünü panoya yerleştirerek astar boya ile boyamıştık. Astar boya ile boyadığımız kalp figürümüzü, ben mavi ile renklendiriyorum siz istediğiniz rengi kullanabilirsiniz. Kalbimizi boyadıktan sonra Kalp üzerine yerleştirmek için A & S harflerini de kağıt üzerine çizerek kesiyorum ( siz yine istediğiniz harfleri kesebilirsiniz), şimdi & işareti kalbimizin ortasına gelecek şekilde harfleri de soldan sağa çapraz olacak şekilde yerleştirerek boyuyoruz. 
     Resimleri aşağıya ekliyorum görerek daha iyi anlayacaksınız.

 
 

       Harflerimizi de boyadıktan sonra boyamız tam olarak kurumadan eskitme çalışması yapacağız. Tabelanızı eskitme yapmadan da kullanabilirsiniz. Bilgi vermek amaçlı uygulama şeklini ve çalışmamızın son halini önümüzdeki günlerde sizinle paylaşacağım. İyi Günler.
Tabela Trend Ahşap Tabela. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder