17 Kasım 2015 Salı

Bir Fikrim Var Pleksi Öneri Kutusu

     Çevremizde alışveriş merkezlerinde hava limanlarında çeşitli kurumlarda yavaş yavaş daha fazla görmeye başladığımız bu dilek istek ve öneri kutuları sosyal çevrenin her alanına ne yazık ki yeteri kadar dağılmasa da eskiye nazaran  arasıra da olsa  görmek  sevindirici bir durum benim için peki bu kutular düz mantık amacı belli olsa da biz bu kutuları kullanmada yeteri kadar bilinçli miyiz?


     İnsanların olumlu ya da olumsuz karşılaştıkları durumları kurumların işletmelerin yönetimiyle doğrudan iletişim içerisine geçmeleri zor olduğu için bu dilek öneri kutuları imdadımıza yetişiyor ve derdimizi sıkıntımızı ve memnuniyetimizi rahatlıkla bildiridiyoruz, peki bunu yaparken ne kadar bilinçliyiz kendimizi sorgulayalım gittiğimiz yerde iyi bir hizmet göremediğimiz zaman hemen alıyoruz kağıdı kalemi elimize veya geçiyoruz bilgisayarın karşısına hemen şikayetimizi dile getiriyoruz bu çok güzel bir şey elbetteki bildireceğiz ama bir yerden de iyi bir hizmet gördüğümüzde kaçta kaçımız  Teşekkür ederim yaptığınız hizmetten ötürü diyorsunuz? Hiçbiriniz değil mi. Beşeri faktörlerin olduğu yerde elbette hata da olur ekstra fazla hizmette insanlar robot olmadığından davranışlarını tek düze indirgeyemezler elbette olumlu veya olumsuz farklılıklar gösterecektir. Tutupta haksızlığa uğradığınızda gerçekten şikayet etmeyin demiyorum ama şikayet kutusuna gitmeden önce şikayet edeceğimiz konuyu iyi ve sağlıklı bir şekilde çözümleyelim ve empati kuralım bunun sonucunda yinede haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız elbette şikayet edin ama şöyle de bir şey var karşımızdaki kişiden gerçekten olumlu bir yaklaşım gördüğünüzde de o kişi kurum, işletme hakkında da olumlu bir kaç satır yazı yazmayı da öğrenelim lütfen, çalışanın görevi elbette yapacak bunun için para alıyor zaten gibi mantıkla yaklaşırsak olumlu hizmetlerin devamlılığını teşvikini azaltacaksınız.

     Gelişen toplumumuzda insanları ödüllendirmeyi teşekkür etmeyi en azından sağol demeyi kendimize bir erdem olarak görelim iki satır yazıyla ne elimiz aşınır nede dilimiz, bunları düşünelim ve buna göre hareket edelim o zaman göreceksiniz ki olumsuz olarak daha önce şikayet ettiğiniz şeylerin bu gibi teşekkürler sonucunda nasılda azalıyor.

Pleksi Bağış Kutusu
Dilek ve Öneri Kutusu
Dilek Şikayet Kutusu
Anket Kutusu
Tip Box
Ayaklı Pleksi kutular v.s.


Tabela Trend
0532 361 69 45
info@tabelatrend.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder